Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spandoekjes FC Utrecht uit
Auteur Bericht
Stadsfield Offline
Geregistreerde gebruiker

Reputatie: 0
Bericht: #1
Spandoekjes FC Utrecht uit
Vorig seizoen probeerde Eredivisie Live het bekende ‘Fuck Eredivisie Live’ spandoek van FC Twente te laten verwijderen in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht, hetgeen uiteindelijk niet lukte. Om ervoor te zorgen dat hij dit jaar goed in beeld zou komen hadden de Tukkers er een paar bij gemaakt… Probeer die maar eens te verwijderen! (indehekken.nl)

Bijlagen Afbeeldingen

06-12-2011 13:31
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Platjes Offline
Tukker 4 Life

Bericht: #2
RE: Spandoekjes FC Utrecht uit
Whahaha, niet gezien tijdens de samenvatting op de NOS, keurige reactie!

Je kunt mij wel uit Twente halen, Twente haal je nooit uit mij!!!
06-12-2011 14:14
JosFCT
Gast

Bericht: #3
Ik hou van Eredivisie live. Kan alleen naar (een deel van de) thuiswedstrijden dus de perfecte oplossing.
90 minuten teletekst staren zie ik niet meer zitten. Snap de commotie niet helemaal.
06-12-2011 14:49
Reageren op dit bericht
Peter
Gast

Bericht: #4
(06-12-2011 14:49)JosFCT schreef:  Ik hou van Eredivisie live. Kan alleen naar (een deel van de) thuiswedstrijden dus de perfecte oplossing.
90 minuten teletekst staren zie ik niet meer zitten. Snap de commotie niet helemaal.

Het gaat die groep meer om de commercie waardoor de clubs tegenwoordig op zondag half vijf, half één en ook op zaterdag diverse tijdstippen om te spelen toegewezen krijgen.

Misschien ook nog wel andere zaken maar ik denk dat ik met het bovenstaande wel in de goede richting zit.

Zelf volg ik Twente ook niet bij uitwedstrijden maar ben ook geen lid van Eredivisie live. Reden is dat 10,58 (E 180 / 17) per competitiewedstrijd schandalig duur vind.
06-12-2011 18:54
Reageren op dit bericht
Luuuuc Offline
Geregistreerde gebruiker

Bericht: #5
Peter, je vergeet de Europese wedstrijden. Je rekensom klopt dus niet.
07-12-2011 11:55
Platjes Offline
Tukker 4 Life

Bericht: #6
(06-12-2011 14:49)JosFCT schreef:  Ik hou van Eredivisie live. Kan alleen naar (een deel van de) thuiswedstrijden dus de perfecte oplossing.

De commotie komt voort uit het feit dat EL de belichamling is van het huidige commerciele voetbal. Waar we vroeger op normale tijdens spelen, is dat door de macht van de Medai (lees Eredivisie Live) verplaatst naar achterlijke tijden (1230, 1430 en 1630) zodat ze maar liefst 3 live wedstrijden kunnen uitzenden.
Daarnaast is het afgeschermd voor het grote publiek. Waar het voorheen nog Volkssport nummer 1 was werd het op zondag avond om 1900 uitgezonden op de publieke omroep. Echter, EL speelt goed in op de wens van de consument en biedt live verslagen aan. In de loop der tijd hebben ze een stevige voet op de trapper gekregen en kunnen ze zelf eisen stellen mbt het competitieschema door aanvangstijden te gaan bepalen (zie hierboven) voor eigen gewin. Natuurlijk zeggen ze dat dit voor de consument is (marketing) maar ondertussen verdienen ze er lekker mee.

Zomaar even een kleine uiteenzetting waar de comotie rondom EL vandaan komt... Ik kies er in elk geval voor om niet financieel mee te werken aan deze verloedering van Volkssport nummer 1, maar die keuze mag eenieder voor zichzelf gaan maken. Ik wou je alleen even de andere kant van de medaille belichtten.

Je kunt mij wel uit Twente halen, Twente haal je nooit uit mij!!!
01-02-2012 10:54

Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Contact opnemen | FC Twente Forum | Naar boven | Naar inhoud | Mobile Version | RSS-syndicatie